One Direction hari ini melancarkan wangian jenama terbaru mereka 'Between Us' di The Sanderson di London, England pada 24 Jun. Bersama-sama dengan imej botol itu, kumpulan band berkenaan turut mengeluarkan satu iklan komersial yang unik bagi minyak wangi tersebut.

"Oleh kerana ini merupakan keluaran keempat, kami berasa seperti kami benar-benar sudai menguasainya. Tidak pasti dengan tahap professional kami, tetapi kali ini, kami telah membawa sesuatu yang berbeza kepada pengguna, "kata Niall Horan ketika majlis pelancaran wangian jenama One Direction.


'Between Us' dikeluarkan selepas pelancaran wangian Our Moment, That Moment and You & I yang berjaya memegang kedudukan sebagai keluaran wangian selebriti nombor satu yang paling digemari golongan wanita di Amerika Syarikat pada tahun 2014.

Mandarin Essence, Itali Orpur Pala Essence, Indonesia Apricot Flesh, Freesia, Gardenia, Jasmine, Essence Patchouli dari Indonesia, Vanilla Essence dan Golden Amber Accord merupakan antara intipati yang digunakan untuk menghasilkan wangian tersebut.

Menurut pereka botol melalui satu kenyataan media, oleh kerana One Direction mempunyai ramai peminat wanita yang muda dan moden, mereka bermatlamat untuk membawa reka bentuk yang selaras dengan gaya hidup zaman sekarang.

Sementara itu, peminat-peminat One Direction berkongsi kegembiraan mereka melalui hashtag #1DFragrance di media sosial dengan kebanyakan mereka sampaikan hasrat mereka untuk membeli produk terbaru kumpulan band tersebut.