Masalah rangkaian dan harga aduan tertinggi 2018
Aduan daripada pengguna perkhidmatan komunikasi dan multimedia mengenai rangkaian dan harga adalah antara yang tertinggi bagi 2018.
Thu Mar 28 2019
CFM terima lebih 7,000 aduan berkaitan perkhidmatan telekomunikasi pada 2016
Kebanyakan aduan yang diterima adalah berkaitan lebihan caj bayaran kepada pengguna bagi perkhidmatan yang telah ditamatkan atau pertukaran talian lain.
Wed Mar 22 2017
Gangguan telco hingga Jun tahun depan, pengguna beri 'wish list'
Kerja penentukuran semula itu berikutan pelaksanaan pengagihan semula spektrum seperti yang diumumkan SKMM.
Wed Nov 30 2016
Gangguan telekomunikasi sementara sehingga Jun 2017
Pengguna kemungkinan mengalami gangguan telekomunikasi sementara berikutan kerja-kerja penentukuran semula stesen pangkalan penyedia perkhidmatan bermula September lepas sehingga Jun 2017.
Wed Nov 30 2016