Mutu perkhidmatan awam semakin memberangsangkan
Mutu perkhidmatan awam dilihat semakin memberangsangkan apabila orang ramai mengakui berpuas hati dengan pelaksanaan tugas serta kecekapan warga sektor itu.
Mon Aug 19 2024
Teroka, manfaatkan AI untuk pertingkat mutu perkhidmatan awam - Fahmi
AI terbukti berupaya melonjak keupayaan penghasilan produk dan perkhidmatan namun penggunaannya masih belum menyeluruh.
Tue Jul 09 2024
Pemansuhan BIPK: Mutu perkhidmatan awam terjejas - Cuepacs
Presidennya, Adnan Mat menyifatkannya sebagai langkah yang terbelakang kerana wujudnya dua bayaran upah yang berbeza untuk jawatan yang sama di bawah majikan dan kerajaan yang sama.
Thu Dec 26 2019
73% pengguna puas hati dengan mutu perkhidmatan SPAD
Kajian Suruhanjaya Pengangkutan Awam Darat (SPAD) mendapati 73 peratus daripada 5,803 responden berpuas hati dengan mutu perkhidmatan awam.
Sat Jan 12 2013