UTAMAMALAYSIADUNIAPOLITIKVIDEOHIBURANSUKANGAYA HIDUPBISNESENGLISHPODCASTFOTORANCANGANTEKNOLOGI

Carian mengenai topik marimuthu-nadason

Dapatkan berita terkini mengenai marimuthu-nadason dari Astro Awani

Hari Hak-Hak Pengguna: COVID-19 bantu kurangkan penggunaan plastik sekali guna

Hari Hak-Hak Pengguna: COVID-19 bantu kurangkan penggunaan plastik sekali guna

COVID-19 telah mewujudkan perubahan kepada trend pengguna apabila pengguna mula membawa bekas sendiri untuk tapau makanan.
Mon Mar 15 2021
Extend loan repayment moratorium to December, says Fomca

Extend loan repayment moratorium to December, says Fomca

The general public will be having difficulties picking themselves up after suffering loss of income and losing jobs due to the COVID-19 pandemic.
Mon May 18 2020
FOMCA saran kerajaan lanjutkan moratorium sehingga Disember

FOMCA saran kerajaan lanjutkan moratorium sehingga Disember

FOMCA meminta kerajaan menimbang pelanjutan moratorium enam bulan yang diumumkan pada 25 Mac lepas sehingga Disember 2020.
Mon May 18 2020
'PRIHATIN' is a comprehensive package by the government - FOMCA

'PRIHATIN' is a comprehensive package by the government - FOMCA

The government's initiative through the announcement of the package reflected the government's effort to help the lower income group.
Sat Mar 28 2020
Perlu saring pemandu Grab, jangan terus lulus permohonan - Fomca

Perlu saring pemandu Grab, jangan terus lulus permohonan - Fomca

Beliau menambah bahawa tidak sewajarnya semua pemohonan terus diterima dengan mudah tanpa mengambil kira faktor-faktor berkaitan.
Sat Nov 04 2017
FOMCA will monitor basic goods prices when GST is implemented

FOMCA will monitor basic goods prices when GST is implemented

Beginning April 1, FOMCA will take it upon itself to monitor prices for basic goods when the GST is implemented.
Tue Mar 17 2015
Marimuthu remains as Fomca president

Marimuthu remains as Fomca president

Datuk Dr Marimuthu Nadason has been retained as the president of the Federation of Malaysian Consumers Associations (Fomca) for the 2014-2016 session.
Thu Jul 10 2014
Anggap aduan pengguna sebagai satu hadiah - NCCC

Anggap aduan pengguna sebagai satu hadiah - NCCC

Pusat Khidmat Aduan Pengguna Nasional (NCCC) menerima sebanyak 41,963 aduan pada tahun 2012 dan aduan dari sektor telekomunikasi paling tinggi diterima.
Tue Sep 03 2013
Produk telekomunikasi & ICT tidak mesra pengguna

Produk telekomunikasi & ICT tidak mesra pengguna

Produk dan perkhidmatan yang berasaskan telekomunikasi dan teknologi maklumat antara yang paling tidak mesra pengguna.
Tue Jun 11 2013