#AWANIByte: Terima bil TNB tepat pada masanya dengan meter pintar
Meter pintar akan merekodkan kadar penggunaan elektrik dan menghantar bacaan secara automatik melalui rangkaian yang selamat. Malah, pengguna boleh merujuk bil di aplikasi atau portal myTNB pada bila-bila masa.
Sun Mar 20 2022
Bil prorata TNB pastikan pengguna tidak terlebih caj - Mahdzir
Pelarasan bil TNB menggunakan kaedah prorata memastikan pengguna tidak akan terlebih caj, kata Pengerusi Tenaga Nasional Bhd (TNB), Datuk Seri Mahdzir Khalid.
Tue Jun 02 2020
Bil TNB: Ramai keliru, tak puas hati - Menteri
Antara rungutan itu termasuk kaedah pengiraan tiga bulan menyebabkan pengguna tidak dapat menikmati diskaun yang diberikan.
Thu May 28 2020
85 peratus aduan bil TNB tinggi selesai
Tenaga Nasional Berhad (TNB) berjaya menyelesaikan 85 peratus atau lebih 15,000 kes berhubung kenaikan bil elektrik membabitkan aduan penggunanya di seluruh negara.
Thu Jun 13 2019
Tiada ejen kutip bayaran bil TNB
Tenaga Nasional Berhad (TNB) menasihatkan orang ramai agar tidak terpedaya dengan sindiket individu atau kumpulan yang mengaku sebagai ejen kutipan bayaran bil TNB.
Sun Jul 06 2014