Penumpang 'tersadai', Malindo Air akan mohon maaf - Anthony

Sinar Harian
Disember 26, 2022 06:30 MYT
Anthony Loke Siew Fook berkata, pihak Malindo Air akan menghubungi semua penumpang yang terjejas sebagaimana yang dinyatakan pihak syarikat itu ketika dihubungi beliau. - Foto fail/BERNAMA
SHAH ALAM: Menteri Pengangkutan telah mengarahkan pengurusan syarikat penerbangan Malindo Air untuk memohon maaf kepada semua penumpang yang ‘tersadai’ di lapangan terbang baru-baru ini.
Anthony Loke Siew Fook berkata, pihak Malindo Air akan menghubungi semua penumpang yang terjejas sebagaimana yang dinyatakan pihak syarikat itu ketika dihubungi beliau.
Anthony memberi respons tersebut menerusi ciapan di Twitternya, pada Isnin susulan aduan seorang pengguna Twitter, Mohd Firdaus Jailan yang juga merupakan penumpang yang terkesan.
"Salam Firdaus, saya dah hubungi pengurusan @malindoair. Mereka akan hubungi semua penumpang yang terjejas untuk memohon maaf dan mengambil tanggungjawab," katanya.

Salam Saudara Firdaus, saya dah hubungi pengurusan @malindoair ..mereka akan hubungi semua penumpang yang terjejas untuk memohon maaf dan mengambil tanggungjawab. https://t.co/YqzWlJEgvT

— Loke Siew Fook (@anthonyloke) December 26, 2022
An error occurred while retrieving the Tweet. It might have been deleted.
Pada Jumaat, Firdaus menerusi ciapan Twitter miliknya, meminta Anthony melakukan tindakan segera mengenai pengurusan Malindo Air yang didakwa tidak menjaga kebajikan penumpang apabila pesawat yang dijadualkan untuk mereka tergendala lebih 8 jam.
Video rungutan individu tersebut juga tular di media sosial menyebabkan orang ramai turut membuat gesaan dan mahu kerajaan memberi perhatian tentang perkara tersebut. -Sinar Harian
#Anthony Loke #Malindo Air #tersadai #lapangan terbang
;