Kempen jenama baharu Maxis, komitmen memperkasa rakyat dan perniagaan

Haikal Raman
Februari 10, 2022 17:58 MYT
RKRM mewakili pengukuhan tujuan jenama Maxis iaitu 'Terus Menerajui' yang dilancarkan pada tahun 2020 lalu.
KUALA LUMPUR: Maxis Bhd. (Maxis) melancarkan kempen jenama terbaharu, 'Rangkaian Kita Rangkaian Malaysia' (RKRM) dalam usaha meneruskan komitmen memperkasakan rakyat serta perniagaan dengan kesalinghubungan menerusi pelbagai cara, pada setiap masa dan untuk semua komuniti.
Ketua Pegawai Eksekutifnya, Gokhan Ogut berkata, RKRM mewakili pengukuhan tujuan jenama Maxis iaitu 'Terus Menerajui' yang dilancarkan pada tahun 2020 lalu.
“Kempen Rangkaian Kita Rangkaian Malaysia dipacu oleh evolusi Maxis daripada penyedia telekomunikasi mudah alih kepada pakar kesalinghubungan dan penyelesaian digital yang menawarkan pelbagai penyelesaian bagi setiap segmen yang dikuasakan oleh rangkaian 4G terkemuka, liputan fiber serta inovasi 5G terbaik.
“Pengguna boleh menjangkakan syarikat akan menawarkan tiga teras inovasi terbaharu yang selari dengan komitmen Maxis,” katanya pada majlis pelancaran kempen baharu itu di sini pada Rabu.
Kempen Jenama | Komitmen Maxis memperkasa rakyat dan perniagaan
Jelas Ogut, teras pertama adalah kesalinghubungan bila-bila masa, di mana jua. Menerusinya kami akan terus menyediakan sambungan teknologi yang tidak hanya terhad kepada liputan mudah alih sebaliknya termasuk fiber, jaringan tetap serta kesambungan terbaik perusahaan yang diperlukan syarikat di Malaysia.
“Teras kedua adalah keupayaan dan penyelesaian digital yang meluas. Justeru, komitmen kami adalah menyediakan penyelesaian ICT kepada perusahaan tempatan… keupayaan yang telah dibangunkan serta menawarkan peranti terbaik selain penyelesaian kepada pelanggan Maxis.
“Teras terakhir yang boleh dijangka oleh pengguna Maxis adalah terus berhubung tanpa risau dengan bantuan pakar 24 jam sehari. Pelanggan boleh menikmati bantuan tanpa risau untuk berkerja dan bermain melalui saluran khidmat pelanggan, Maxpert serta saluran dalam talian.
Dalam itu, Ketua Pegawai Pemasaran Maxis, Loh Keh Jiat berkata, RKRM ialah perwakilan penting realiti baharu ini dan mengukuhkan lagi komitmen syarikat terhadap semua lapisan masyarakat di Malaysia.
"Kami teruja dengan perjalanan yang dilalui Maxis dan ini adalah titik permulaan. Kami sudah melihat perubahan dalam tingkah laku hasil daripada dunia fizikal dan digital yang berkembang menjadi hibrid sebenar.
"Kesalinghubungan tertumpu bukan lagi 'mudah untuk dimiliki', tetapi kini menjadi satu keperluan dan pembekal dijangka menawarkan lebih daripada sekadar sambungan mudah alih atau tetap supaya kerja, pengajian dan kehidupan tidak terganggu,” katanya dalam majlis sama.
Rangkaian Maxis menghubungkan rakyat Malaysia yang pelbagai melalui inisiatif komunitinya.
Ia turut merangkumi pembelajaran digital selepas sekolah, membina kehadiran digital yang lebih besar untuk usahawan wanita, usaha kemanusiaan serta melabur dalam generasi lelaki dan wanita akan datang, pendidikan Sains, Teknologi, Kejuruteraan dan Matematik (STEM), bakat kepimpinan dan inovasi.
#RangkaianKitaRangkaianMalaysia #MaxisTerusMenerajui #Inovasi5G
;